Antligen framme

Efter en massa timmars resande och fruktansvart fa timmars sovande sa var vi nu framme i Hanoi. Nar vi kom fram till hotellet sa visade det sig att vi hade fatt ett dubbelt sa stort rum som vi hade bestallt sa gott omplats har vi iaf aven om det ar lyhort, saknar varmvatten och har en massa konstiga ljud for sig. Det kostar i vilket fall som helst 60 kr per natt sa jag antar att man ine ska klaga.
Leo ar trott.
Nu ar det dags for mat.
Jag kan ju bara tala om for er dar hemma att har ar det varmt (om an ganska blott) och allting kostar en tiondel av vad det gor hemma.
Dessutom har vi typ 1 000 000 000 dong.


Kommentarer
Postat av: Tove

Ät och njut!!! Ta med en doggybag till mig!

2008-10-02 @ 12:52:33
Postat av: julia

emsen!! låter peppt än så länge... kan inte du spara en dong till mig? haha puss puss

2008-10-02 @ 15:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0