Nya bilder

Inte mycket har hant annat an att det fortfarande ar daligt vader och att vi ska aka till koh tao imorgon. Vi funderade ett tag pa att aka till kho pipi istallet men det verkar som att det blir koh tao iaf. Hur som helst sa har jag iaf lddat upp lite fler bilder som ni kan roa er med att titta pa. Tyvarr har vi inte fotat sa mkt eftersom det har varit daligt vader och vi bara har suttit och last/spelat gameboy men from idag ska jag fota satan aven nar det regnar.
Vi saknar er och vi har det alldeles fantastiskt bra.

Om jag misslyckas med att ringa hem pa din fodelsedag magnus sa passar jag pa att gratulera i forskott men jag ska gora mitt allra basta men telefonnatet har ar inte alltfor tillforlitligt.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0