Koh Tao

Som vanligt ar det inte jattemycket som har hant men ikvall aker vi vidare fran Koh Tao till Langkawi i Malaysia. Idag ar det blasigt och regnigt sa jag ar lite orolig att batresan pa nio timmar kan bli ett rent helvete (kan ju tillaggas att jag nastan kraktes pa baten fran phangan som tog en timma) men vi har kopt aksjuketabletter sa jag satter min tro till dem.
I forrgar akte vi pa en snorkeltur med bat som tog en till de basta snorkelstallena runt on. Jag sag en haj och Leo sag en fisk som bajsade, jag vet inte vem som var mest exalterad... Hur som helst sa var turen bland det basta vi gjort har om man fragar mig. Massor av balla fiskar och koraller.
Annars har vi mest badar, strosat runt pa on och atit mat (och tittat en hel del pa dvd filmer).

Kommentarer
Postat av: Magnus

Var ser man era bilder? Ligger de på Facebook lr? Har ni köpt något nytt objektiv till kameran? Hoppas att ni har det bra. Här pulsar vi runt i djupsnö, härligt med vinter!

2008-11-25 @ 21:59:23
Postat av: Magnus

Var ser man era bilder? Ligger de på Facebook lr? Har ni köpt något nytt objektiv till kameran? Hoppas att ni har det bra. Här pulsar vi runt i djupsnö, härligt med vinter!

2008-11-25 @ 22:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0