Koh pangan

Hej och jaaa jag vet att jag ar varldens samsta pa att uppdatera bloggen men jag lovar att om jag ocksa far betalt ska jag uppdatera precis lika ofta som blondinbella eller taffel.se. Lovar. Dessutom hander det inte sa mycket att beratta om.
Just nu regnar det i thailand och har sa gjort i fyra dagar i strack. Koh pangang ar himla fint med attans vad trakigt det blir efter ett par dagars regn nar man inte kan bada och inte sola. Vi har bytt bungalow oxa for de som jobbade pa den andra var helt beng hela tiden och maten var samst men var nya har tyvarr varken tv eller dvd sa idag har vi spelat schack (leo vann).
Jag kan ju aven passa pa att beratta att vi har bytt tillbaka till vara svenska nummer och om ngn vill ringa sa gar det bra for det ar inte sa himla dyrt att ringa om man ringer till min telefon eftersom telenor har ngn deal med thailand sa om ringer kommer jag tom att svara (aven om det skulle vara till leo).
I overmorgon ar det fullmoon party och sedan ska vi aka vidare till koh tao som ska vara det basta av oarna enligt eddie iaf. Dar kan man snorkla har jag hoprt och jag funderar lite pa att ta dykcert nar jag anda ar dar men jag vet inte om jag vagar. For det forsta ar det helt klaustrofobiskt att vara fange under vattnet och for det andra har jag sepe oron.
Har inte sa mkt att saga som inte readn har sagts. Thailand ar supermys och maten ar himla god och billig vilket ar praktiskt nar man inte har sa mkt pengar.

Grattis vIrve, jag ringer dej ikvall!

puss och hej

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du ska ta dykcertifikat, vi skickar ett bidrag till julklapp

puss

/Mamma och magnus

2008-11-10 @ 22:05:57
URL: http://twoswedishcottages.blogspot.com/
Postat av: Denise

haha!! ni MÅSTE ta bilder på fullmoon. vill se läo ligga och spy i sanden:)

träffade johanna da punk på gymmet idag och fick höra rykten om er blogg.

puss mina thaibarn!

2008-11-20 @ 19:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0