Goa del 2

Vad trevligt att se att aven du har hittat hit Lena och som svar pa din fraga, ja jag har salat i uppsala. Jag salade tills mina ben var alldeles roda och svidiga men det var himlans kul iaf!
Det har visserligen inte hant sa mycket sen sist men jag tankte att om ni inte far en uppdatering snart sa kommer ni val borja tjata pa att jag ar dalig pa att uppdatera och det vill vi ju inte.
Jag har varit sjuk och legat hemma pa hotellet och snorat medan leo var pa stranden. Trakit kan man kanske tycka men vi har en himla bra tv kanal som visade arkiv x, ally mc beal och top model i rad sa jag hade inga problem med att hala mig sysselsatt. Dessutom hoppas jag pa att jag kanske slipper aka pa varsta vinterforkylningen direkt nar jag kommer hem for det har jag verkligen inte tid med. For de som undrar vad jag ska gora nar jag kommer hem ska jag genast gora en litenb lista.
1. Flytta hemmifran, igen, till abrahamsberg, igen, med angelica (fast bara tillfalligt se punkt 5)
2. Skaffa ett nytt givande och tillfedstallande jobb...
3. Ta korkort
4. Plugga matte D (igen), matte E och matte F
5. Skaffa en egen lagenhet som jag kan bo i
6. Soka en utblidning till hosten (troligtvis larare/civilingenjor pa kth)
7. Ga kths repetitionskurs
Allt detta har jag planerat att hinna med innan september sa ni kan ju sjalva se att jag absolut inte har tid med nagra alvarliga vinterforkylningar.
I overmorgon aker vi till varanasi och den har gangen flyger vi som sag eftersom jag aldrig mer tanker aka buss mer an 24 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0